keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 105/26.02.2013 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare termică imobil B-dul Take Ionescu, nr.45"

26.02.2013

Hotararea Consiliului Local 105/26.02.2013
privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare termică imobil B-dul Take Ionescu, nr.45"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2013- 3909 / 12 .02.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.b) şi alin.(4), lit.d) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin.(2) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare termică imobil B-dul Take Ionescu, nr.45", prevăzuţi în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Tehnică şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Şcoli, Spitale, Baze Sportive şi Instituţii Culturale;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control;
- Biroului Audit;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Indicatori.pdf

100/47-TAKE 45 Valoare euro 4.45

Denumire Valoare lei fara TVA

Valoare Euro fara

TVA Valoare TVA

1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului 0 0 0

1.1 Obtinerea terenului 0 0 0

1.2 Amenajarea terenului 0 0 0

1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala 0 0 0

2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 0 0 0

3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica 12105 2720 2905.2

3.1 Studii de teren 0 0 0

3.2 Taxe pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii 0 0 0

3.3 Proiectare si inginerie 7864 1767 1887.4

3.4 Organizarea procedurilor de achizitie 308 69 73.92

3.5 Consultanta 1049 236 251.76

3.6 Asistenta tehnica 2884 648 692.16

4 Cheltuieli pentru investitia de baza 257499 57865 61800

4.1 Constructii si instalatii 257499 57865 61800

IZOLARE PERETI 147385 33120 35372

MODERNIZARE TAMPLARIE 43685 9817 10484

INCHIDERE LOGII 47 11 11.28

IZOLARE TERASA 37365 8397 8967.6

PLANSEU PESTE SUBSOL 24108 5418 5785.9

INSTALATII 2197 494 527.28

REPARATII TROTUARE 2712 609 650.88

4.2 Montaj utilaje tehnologice 0 0

4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj 0 0

4.4 Utilaje fara montaj si echipamente de transport 0 0

4.5 Dotari 0 0

4.6 Active necorporale 0 0

5 Alte cheltuieli 33397.9 7505 8015.5

5.1 Organizare de santier 0 0

5.1.1 Lucrari de constructii 6437.48 1447 1545

5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului 0 0

5.2 Comisioane, cote, taxe, costul creditului 0 0

5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute 26960.4 6059 6470.5

6 Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste si predare la beneficiar 0 0

6.1 Pregatirea personalului de exploatare 0 0

6.2 Probe tehnologice si teste 0 0

TOTAL DG 303002 68090 72720

VALOARE INVESTITIE FARA TVA

303002 LEI C+M 263936 LEI 68090 Euro 59312 Euro

VALOARE INVESTITIE CU TVA

375722 LEI C+M 327281 LEI 84432 Euro 73546 Euro

COTA NEELIGIBILE 0.00 % Valoare eligibila inclusiv

TVA 37572233 COTA U.E. 60 % reprez 22543340 LEI

COTA PRIMARIE 20 % reprez 7514447 LEI COTA ASOCIATIEI 20 % reprez 7514447 LEI

Aria utila Au= 961 mp Cost reabilitare/mp 71 Euro/mp

 

DIRECTOR DIRECȚIA TEHNICĂ  CHIŞ CULIȚĂ 

Atasament: Referat_.pdf

ROMÂNIA APROBAT MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR DIRECŢIA TEHNICĂ NICOLAE ROBU SERVICIUL ENERGETIC ŞI MONITORIZAREA SERVICIILOR DE UTILITĂŢI PUBLICE COMPARTIMENTUL EFICIENTIZARE ENERGETICĂ CLĂDIRI Nr. SC2013- 3909 / 12.02.2013

REFERAT privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii

Reabilitare termică imobil Take Ionescu, nr. 45”

În vederea depunerii proiectelor finanţate în cadrul Programului Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 1 „Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor – poli urbani de creştere”, Domeniul major de intervenţie 1.2. „Sprijinirea investiţiilor în eficienţa energetică a blocurilor de locuinţe”, termenul limită fiind 30 mai 2013, propunem aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii “ Reabilitare termică imobil Take Ionescu, nr. 45”.

Valoarea totală estimată a investiţiei este de 375.722 lei (inclusiv TVA) din care C+M este de 327.281 lei (inclusiv TVA).

DIRECTOR DIRECŢIA ECONOMICĂ DIRECTOR DIRECŢIA TEHNICĂ SMARANDA HARACICU CULIŢĂ CHIŞ ŞEF SERVICIU CONSILIER IOAN ZUBAŞCU CRISTINA BURTEA SERVICIUL JURIDIC

Red/Dac C.B. Ex.1